fredag 26 juli 2013

Dag 32: Förbättring!

Hittills idag har jag inte mått illa. Jag har även kunnat äta lite, men det har inte blivit några större mängder. Gårdagen var tuff och jag hade feber hela natten. Jag sov dåligt och hade ont i kroppen av febern. Tyvärr kunde jag inte få alvedon eftersom mina levervärden har varit dåliga. De är på väg att bli bättre, men man vill inte belasta levern extra.

Idag tog pappa och jag rullstolen och drog iväg till Botaniska trädgården. Det blev en rejäl promenad och utan mobilen hade vi varit helt vilsna. Det var massvis av olika växter där, som en artbank. Jag blev trött men det kändes kul att ha varit ut på ett litet äventyr. Framförallt känns det skönt att jag är så mycket piggare än igår och mår mycket bättre.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Bra! Ni var alltså på rymmen en stund!!!!
    Jag kan tänka mig att det var ljuvliga dofter i Botaniska.
    Du har fantastiska föräldrar, Jenni. Ge dom en extra kram i från mig.
    Jag tror det är en tillgång att kunna ha någon vid sidan i en sådan situation som du befinner dig i. Bättringen "smyger" fram.
    Här har vi haft två dagar med enormt klibbigt och kvavt väder. Efter en natt med regn och åska är det som att jag fått nya lungor när jag stiger ut på trappa. Tänkte jag på dig. Kanske du känner så i hela kroppen nu.
    Vän på nätet

    SvaraRadera