lördag 20 juli 2013

Dag 26: Liten förbättring

Idag har jag bara kräkts en gång, på kvällen. Det kom inte mycket och det känns som en liten förbättring. Rullstolspromenaden i parken gick också bra, även om jag satt beredd med spypåsen hela varvet runt med sjukhusfilten svept kring benen.

Jag är så tacksam för att den där parken finns där på andra sidan vägen, även om det är jobbigt att ta sig ut så mår jag alltid bättre en stund efteråt. Det är alltid liv och rörelse där och grönska som känns läkande.

 Fortfarande väldigt trött och sover hela förmiddagen. Det beror förmodligen på att jag får en hög dos med Temesta. Men eftersom det är det enda som lindrar illamåendet litegrann så känns det värt det.

Känns lite luddigt i munnen, men har inte fått ondare. Har fått testa ett extra medel att skölja med. Jag har inte heller åkt på någon ny infektion med feber, vilket ju är jättebra. Kommer inte vändningen i morgon så borde jag i alla fall vara en dag närmare den!

1 kommentar:

  1. Äntligen Jenni, nu ska du se att vändningen är på gång.
    Jag tror också att besöken i parken ger dig kraft.
    Frisk luft är hälsan själv.
    Snart kan du svinga dig upp på din häst och rida ut i skog och mark utan att något begränsar dig.
    Hälsningar från Vän på nätet

    SvaraRadera