onsdag 11 december 2013

Äntligen!


Åh så härligt att vara uppe på hästryggen igen efter drygt tre månaders uppehåll! Eftersom jag är en aning ringrostig hade jag med en medhjälpare utifall att jag skulle bli trött eller Baluba väldigt pigg. Till en början promenerade hon i sakta mak och tittade på de nya sakerna som dykt upp längs vägen sen sist. Sen kom sopbilen och hade lite konstiga ljud för sig och då blev det lite mer fart på hemvägen. Min medhjälpare fick det ganska svettigt att hinna med i hennes tempo medan jag hade det bekvämt uppe på hästryggen. :-)

Vad mycket det betyder att kunna göra något man verkligen tycker om! Jag känner mig så mycket gladare.

5 kommentarer:

  1. När du är glad ,så blir jag också glad. Det syns att detta är efterlängtat. Det vänder nog rätt på
    proverna att få bli så nöjd som du är NU.
    NJUT uppmanar vän på nätet.

    SvaraRadera
  2. Äntligen ! Måste kännas helt underbart ! Det fullkomligt lyser om dig och Balluba ser också nöjd ut med matte på ryggen igen, ge henne ett stort äpple från oss och en styrkekram till dig !

    SvaraRadera
  3. Härligt! Underbar bild!!

    SvaraRadera
  4. Underbart att se dig i annat än sjuksängen! Tänk att få äga ett sådant vackert djur och att få sitta upp i sadeln. Skön känsla och jag förstår att du har längtat! Det är dig väl förunnat att äntligen få göra något som du tycker om och mår bra av. Bästa tänkbara julklapp! Bevara känslan i ditt hjärta så länge du kan!
    Ha det gott och njut!
    Medresenären

    SvaraRadera