måndag 4 februari 2013

Inget svar idag heller!

Nu har det gått två veckor sedan operationen. Tänk om något blivit fel och de har tappat bort provet? Det skulle ju ta en vecka att få svar fick jag ju höra.

Det är så frustrerande, som om det har gått troll i den här utredningen. Två misslyckade biopsier och nu den här väntan. Det har gått en och en halv månad sedan det hela började, det är orimligt länge!!!

Det sliter ner mig och det sliter ner min familj att gå runt i den här ovissheten och kastas mellan hopp och förtvivlan, inte veta om det är idag jag får veta, imorgon, eller nästa vecka. Jag känner mig så maktlös.

1 kommentar:

  1. Nej nu ska du inte vänta längre. Om de inte hör av sig i morgon - så ringer du i morgon. Det har gått två veckor och svaret finns! Var inte rädd. Om det hade varit riktigt allvarligt så hade de troligtvis hört av sig redan.
    Det kommer att gå bra!!
    Kram Kerstin

    SvaraRadera