lördag 23 mars 2013

Fortfarande inga biverkningar

De senaste dagarna har flutit på och jag mår bra. Fortfarande känner jag inga biverkningar av Adcetris och ärren efter insättningen av venporten har nästan läkt ihop helt.

Den här veckan har jag fått lämna ytterligare blodprover som behövs för att leta efter en stamcellsdonator. Transplantationen som ska ske i sommar känns just nu långt borta, även om det inte är det. Jag har funderat över hur jag kan förbereda mig på bästa sätt. Något som oroar mig lite är att jag gått ned ett par kilon i vikt, och har blivit på gränsen till underviktig. Jag vet inte om det beror på återfallet, eller om det bara beror på att jag har svårt att få i mig tillräckligt med mat. Särskilt på morgonen och under dagen har jag ingen aptit. På kvällen är det lättare, men det verkar ändå som att jag inte får i mig tillräckligt.

Förutom att förse mig själv med mer fettreserver så tror jag att det vore bra om jag fick upp konditionen inför transplantationen. Så, först så mycket lunch jag förmår få i mig - sen en promenad i vårsolen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar