söndag 2 november 2014

Bra saker med november


November. Träden är kala, det regnar, det är lerigt, mörkt och grått och dagarna blir allt kortare... Samtidigt är det något vilsamt med den här tiden, mellan höstens nystartsanda och julens stress. I november sitter man lugnt på tåget mellan höst och vinter.

Men något jag ser fram emot nu i november är att jag ska börja arbetsträna! Det tror jag kommer att bli jättebra. Det är ett sätt att komma igång igen i lagom takt. Jag ska börja med 12 timmar per vecka och sedan öka tiden om det känns bra.

3 kommentarer:

  1. Åh va kul för dig:) Var ska du arbetsträna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska arbetsträna på SR Värmland. :)

      Radera
  2. Yes, yes, yes!

    Lycka till med arbetsträningen. Nu är du en bit på väg!

    Hälsningar
    Medresenären

    SvaraRadera