onsdag 21 maj 2014

En bra känsla

Den här onsdagen började med ett läkarbesök och idag var det bara bra besked. Mina blodvärden var fina och särskilt skönt var det att se att min sänka, B-SR, var normal. Vid tidigare återfall har jag nämligen haft högre sänka än normalt.

Jag fick också svar på den lungröntgen som jag fick göra tidigare i veckan eftersom mina lungor varit så pipiga sedan min dunderförkylning. Men det syntes inget alarmerande på bilderna. De senaste dagarna har jag även känt mig bättre och mindre andfådd. Nu behöver jag nog inte vara orolig för det längre.

Det känns så hoppfullt inför sommaren, det känns som att jag kommer att få vara frisk. Jag gick från sjukhuset med ett brett leende och kände mig lätt om hjärtat.

Min häst tror jag också haft en fin dag. Hon har fått byta den tråkiga lilla hagen mot ett sommarbete tillsammans med nya hästkompisar. Det var härligt att se dem glatt strosa omkring, ivrigt tuggandes. För en häst är en äng med försommargräs nog som att komma till ett hav av godis!

1 kommentar:

  1. Verkligen en BRA KÄNSLA!
    Njut av detta.
    Vän på nätet

    SvaraRadera